Mamilović, I. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, FACULTY OF LAW. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović, I. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE', Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
Mamilović I. UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, FACULTY OF LAW; 2018 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852
I. Mamilović, "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE", Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852