prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE

Mamilović, Iva
University of Rijeka
FACULTY OF LAW
Chair of European Public Law

Cite this document

Mamilović, I. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, I. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE', Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, accessed 16 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović I. UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, FACULTY OF LAW; 2018 [cited 2021 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

I. Mamilović, "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE", Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Islandora Bookmark - Please login to use this feature