No public access
master's thesis
MARKETING INFLUENCE ON CONSUMER POSITION ON THE MARKET: ECONOMIC ASPEKT AND LEGAL CONSEQUENCES

Iva Mamilović (2018)
University of Rijeka
FACULTY OF LAW
Chair of European Public Law
Cite this document...

Mamilović, I. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, I. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE', Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović I. UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, FACULTY OF LAW; 2018 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

I. Mamilović, "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE", Master's thesis, University of Rijeka, FACULTY OF LAW, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852