prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE

Mamilović, Iva (2018)
Sveučilište u Rijeci
Pravni fakultet
Katedra za europsko javno pravo

Citirajte ovaj rad

Mamilović, I. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, Iva. "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović, I. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, citirano: 11.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Mamilović I. UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet; 2018 [pristupljeno 11.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

I. Mamilović, "UTJECAJ MARKETINGA NA POLOŽAJ POTROŠAČA NA TRŽIŠTU: EKONOMSKI ASPEKT I PRAVNE POSLJEDICE", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Pravni fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:118:741852

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.